umay0924 Yarın üç aylık kızım rota virüs aşısı olacak daha önce yaptırdığımız aşıların hiçbirinde ateşi çıkmadı rota virüs aşısında ateşi çıkar mı veya daha mı ağırdır diğer aşılara göre bilmiyorum bileniniz varsa eğer beni aydınlatabilir misiniz
Minigiimm_ umay0924 bende 20 gün önce yaptırdım 3 tane özel aşı yaptırdım rota bexsero nimenrix ateş yaptı 39.2 ye kadar çıktı size tavsiyem aşı vurdurmaya gitmeden calpol verin benim 10 gün sonra 4 ay aşılarımız var gitmeden vericem ne olur ne. Olmaz çünkü ateşten çok korkuyorum.Ilık duşla calpolle düşürdüm ateşi
miraclemagnet umay0924 gwçen hafta yaptırdık doktor önlem amaçlı fitil attı aşıdan sonra, o gün 4 saat arayla da yarımşar ölçek calpol şurup verdirdi. Allaha şükür hiçbir yan etki yaşamadık
ozge918 umay0924 biz dün yaptırdık ateşi 37.3 oldu en fazla bu gün 2 kez dolu dolu kustu birde ağrısı var sanırım ağlıyor arada aşıdan yarım saat sonra Calpol vermemizi istedi doktorumuz birde ondan 4 saat sonra verdim sonra gerekmedi
umay0924 Ve ben aşı yaptırmadan önce ilaç verme taraftarı değilim Calpol vesaire fakat etrafımdaki herkes aşıya gitmeden önce ver diyor bu konuda ne yapmam gerekir sizce
Hll112 umay0924 bana da ver diye baskı yapıyorlardı ama doktorumuz önermedi hiçbir aşısında önceden vermedim . Bizde sadece bexsero ateş yaptı rota yapmamıştı
Hll112 Minigiimm_ çok çıkmış sizde ateş bizde sadece bexsero ateş yapmıştı diğerlerinden bir sorun yaşamadık ve doktorumuz öncesinde şurup vermeyi önermemişti bilginiz olsun
Minigiimm_ Hll112 bana eve gidince vermemi söyledi ben biraz geç vermek zorunda kaldım ondan yükseldiğini düşünüyorım aşıdan 4 saat sonra falan vermiştim .Özel aşılar için mi öncesinde verilmesi önerilmiyor yoksa hepsi için .Biz 3 aşıyı da aynı gün yaptırdık acaba ondan mı oldu ama doktor dozlar o şekilde dedi
Hll112 Minigiimm_ evet belki de 3 ü aynı gün olduğu içindir . Bizim nimenrix be bexsero arasına bilerek 5-6 gün koydu doktor hatta en ağırı bexsero eğer ilk doz ateş yapmazsa ikinci dozları aynı gün yaptır dedi ama ilki ateş yapınca ikinciyi de 5 gün arayla yaptırdım
Hll112 Minigiimm_ öncesinde şurup vermek konusu verem aşısı olacağı zaman demişti ama genel anlamda konuştu verme diye
Minigiimm_ Hll112 anlıyorum biximki 3 üde aynı gün oldu hatta 5. Ay 2. Dozlarını yaptırmıycam dedim ateşten çok korktum çok huysuzlandı diye ama hemşirem etki etmez deyince aldım 5. Ayda yaptırıcan
Hll112 Minigiimm_ evet mutlaka yaptırın 2. Dozları ama aynı gün olayı zor bence ya ateş açısından zaten çocukta biraz huysuz oluyor aşılardan sonra
gamzetalha Çok çok özür diliyorum ama öncesinde şurup vermek nedir Allah aşkına? Çok saçma yani yapmayın böyle seyler
ebosum17 umay0924 rota zaten ağızdan veriliyor bazı bebeklerde karın ağrısı yapıyomuş sadece. Biz o gün talihsiz bi olay yaşadık hemşrie yüzünden o yüzden çok korktu huysuz tedirgindi ama hiç bi sıkıntı olmadı başka olan da duymadım. İlaç vermeyin bence yaptıktan sonra verirsiniz. Bende ayın 25 inde menenjitleri yaptırcam ilk doz korkuyorum da ama vermem ilaç doktor demeden
1prens1prenses_ umay0924 hayır herhangi bir ateş olmadı bizde ağızdan verilen bir aşı bu o yüzden ateş olacağını pek düşünmüyorum hemşireler de zaten ateş yaptığını söylemiyorlar