kkbb367 elisa2705 valla bende çok soğudum onu yapmaktan ya firinim sıkıntılı çok pişirsem altı yanıyor az pisirsem çığ kalıyor
balbocegimely elisa2705 ay ben karnıyarık yapmayo hiç sevmemmm. Patlıcanları kızartması çok zor geliyor her yer batıyor 🤦♀️ ama yemesini çok severim 🤭😂
esum Bu aralar tıkandım resmen markete gitsem boş boş geziyorum hicbirsey yapasim yok karnimiz doysun diye biseyler yapıyorum onları da iştahsız iştahsız yiyorum havalardan heralde kodum düşük
kkbb367 kahvekolik_ bu geçtiğimiz hafta sonu eşimle tavuklu mantar yapalım dedik ama sonra vazgeçtik sen nasıl yapıyorsun ki canim
Umena kkbb367 mantarları soyuyorum iclerine azıcık tereyağ ve tuz sürüp fırına atıyorum az biraz kızarınca üstüne kare kestiğim kaşarları ekliyorum tekrar fırına kaşar eriyince hazır 💃
Ucansupurge kkbb367 Yemek yapmayı çok severim 😁 yapmayien sevdiğim bir yemek yok ama yapıp yemeyi en sevdiğim ise pırasa 😂 ne alaka deme bende bilmiyorum pirasaya bayılıyorum.
kkbb367 Birdunyabircennetannesi neden ki valla ben çok severim birde yemek yapılan programları izlemeyi
Deletedmom_984 kkbb367 13 aylık yürüme bilmediği halde hiçbir yaramazlıktan geri kalmayan oğlum sayesinde yemek yapabildiğime şükrediyorum😂🕺🏻 et sote yapmayı severim 😍 ama şu sıralar ne kadar kolay yemek varsa onlar kalp ben 💖