askbebegimmbenim anlamadimki bende cildini hep nemli tut dedi çok üzüldüm ben yılardır sedef hastasıyım çocukluğumdan beri var heryerim yara bere kan içinde çok rahatszi oluorum o daha bebek nasıl rahatszi olmasın die düşünüp kendi kendimi yiyorum esimdede egzama var inşallah kremler birşeye yarar