33haftalık hamileyim hamile kaldığım zamandan beri kirpik çekiyorum sürekli bitiyor çıkınca bir daha çekiyorum resmen kirpik çekmeye bayılıyorum özellikle stresli sıkıntılı olduğum zamanda çekince rahatlıyorum benim bitince eşimin kirpiğini çekiyorum böyle bir durum yaşayan var mı çünkü kirpiklerim daha çıkmaz dıe korkuyorum ama kendime engel de olamıyorum