Benim ki 7.5 aylık hiç açmıyorum tv o uyanık olduğu saatlerde asla tv acilmaz evde. Zor oluyor sürekli oyalamak ama bir şekilde geçiyor zaman oda oda geziyoruz, camdan bakiyoruz, fisher price eğitici oyuncaklar var herkese tavsiye ederim eğitici köpekcik masal okuyan tırtıl baya oyaliyor bunlar alacağım başka çeşitlerinde var. Şimdi bir tane fener aldım duvara yansıtıyorsun resimler gösteriyor buda baya oyalama garantili 😂 zaten en bunaldığım anda hiç durmuyorum direk dışarı çıkıyorum ee kafadan bir iki saat böyle kesin geçiyor . Yani yukarıda yazmışlar mümkün olmuyor diye niye olmasın arkadaşlar abartıyorsunuz. He diyorlar kendime vakti ayıramıyorum ee gün içinde WC ihtiyacı hariç bir şey yapmıyorum kendime Ata uyuugudna temizlik yemek yapabildiğim kadar yapamadığımda eşim yapiyor. Kendime vaktide eşim gelince çocuklar oynarken ayırıyorum. Yani hersey annede bitiyor sonra çocuğun tv bagimligi oldu diyor hayır o olmadı sen yaptın onu acı ama gerçek. Bide kuzenimin ki izledi arkadaşımın ki izledi bir şey olmadı diyen cahil tayfa var onlara hiç değinmiyorum