Oğlum 27 aylık öğlen 14.00-14.30 arası uyuyor 15.30 16.00 arası uyaniyo ( bazen daha az uyuyo tabi) herneyse böyle olunca akşam bu saat oldu hala uyumadı (00.22)
Uyusa da en erken 00.00 da uyuyo
Sabahta 9-10 civarı uyanıyor ( gece çok kez uyanmak şartıyla ve ayakta sallanmak şartıyla)
Sizler kaç ayda öğle uykusunu kaldırdınız uzmanlar 3 yasa kadar uyusun diyo ama bu şekilde çok verimsiz olduğunu düşünüyorum sizde durumlar ne ?