Neredeyse 4 ay önce doğum yaptım ve 15 günden beridir saçlarım acayip dökülüyor. Yıkanırken tutam tutam saçım dökülüyor, tarıyorum aynı şekilde gün içinde de dökülüyor kel kalacağım diye korkmaya başladım. Hangi doktora gitmeliyim dahiliye bakar mı acaba değerlerim mi düştü ne yapmam lazım stres olmaya başladım