Merhaba
Bebegim 10 günluk.
sağdigim sutü biberonla vermek zorunda kalabiliyorum. Ben avent in 0 ay olan biberonunu aldim cam olan. Ondan daha kucuk olan da varmis ama bulamiyorum. Bebegim 0 ay olanida bir anda iciyor agzi cok kapali degil . Tavsiyeniz var mi baska marka da olabilir akiskanligi az, gaz yapmayan. Simdiden teşekkur ederim