Merhaba kızlar küçük bir başarı hikayemi sizlere anlatmak istedim belki benim gibi fazla kilolardan eziyet çeken anneler faydalanır. 12 günde 78 kgden 74 kgye indim ve belden 7 cm göbekten 5 cm inceldim. Hiç aç kalmadan sınırlı bir şekilde istediğimi yedim tabiki fasfood ve hamur işi hariç.
Ben aralıklı oruç yöntemini denedim 18 saat aç kalıp 6 saat yemek yedim. 18 saat sadece kahve su çay meye suyu içebilirsiniz. Diğer 6 saatde dengeli az ölçüde evde pişen herhangi bir yemekten yenilebilir. Tatlı canım çektiğinde muz kakao tarçın blendrden geçirip fit puding yapıp yedim tatlı isteğimi bastırdı. Et, balık, tavuk istediğim şekilde tükettim. Kahvaltımı öğlen saat 14 de yaptım son öğünümüde akşam 20 de. Kısacası kendimi hicbir şeyden kısıtlamadım sadece tatlı ve hamur işi yemedim bi kaç kere bi parça çikolata yada poğaçanın ucundan yemişimdir sadece. 18 saat aç kaldığınızda vücut acayip bir şekilde yağ yakıyor. Hem ben erken kahvaltı yapınca yine acıkan biriydim bu yuzden diyetlerim bozuluyordu hep. Ama kahvaltımı geç yapınca tüm gün tokluk hissi oluştu. Bunların yanı sıra hiçbir ek ilaç, çay falan kullanmadım ki öyle şeylere aşırı karşıyım. Herşeyin en doğalı, sağlıklısı güzeldir. Diyetisyen desteği de almadım. Eskiden diyetisyen geçmişim olmuştu zaten neyi önerip önermediklerini biliyorum. Üstelik ben bir emziren anneyim sütümde hiçbir azalma olmadı. Hedefim şuan 60 kg olmak böyle devam ediyorum. Umarım yazdıklarım faydalı olmuştur sizlere🥰