HurremSultannn mryada23 Allah bunların belasını versin😂😂 bacım hiç dusunme Cat diye çıkana kadar bekle çünkü olada bilir olmaya da bilir 🤭🤭
Minigiimm_ mryada23 bende yaptırdığımda negatif çıktı sonra belirtler yüzünden kan verdim pozitif çıktı 😍
Ucansupurge mryada23 negatif bence ama ihtimal varsa kan ver canım garanti olsun. Bu ay testte silik çizgi çıktı 10 gün bekledim kan verdim negatif 😁 testlerde saçma salak tam güven vermiyor
mryada23 HurremSultannn Yok yav merakımdan yapmıştım bir kaç gün daha var adetime 😂😂 negatife alıştım bacımm 2 yaşında yavrum var olmazsa onun canı sağolsun🫶🏻
HurremSultannn mryada23 dur Allah için size kim ikikciyi hemen yapın diyor😂😂 bak ben tek başıma kahve içmeye gittim diye ağladım buralar fena gelmeyin yol yakınken dön 😂😂😂
mryada23 Son 1hafta 10 gündür şiddetli baş dönmesi yaşıyorum bu belirti sayılmazki ilk günlerde başmııı döner ayooolll vertigoya bağlıyorum yani doktor öyle dedi 😂 Hamileliğimde 9. Haftalarda yaşamıştım bu sebepten olursa çok gülerim betaya baktırmadım 😂😂😂
mryada23 Ucansupurge Bencede negatif renk dağınık çıkınca üst kısımda sormak istedim 🙈 Kızımda erken gebelik testi yapmıştım kaset testler banada güvenilir gelmiyo🫢
HurremSultannn mryada23 o sırada aldığı iki erken gebelik testi pozitif çıkan ben ama yinede hamile olmayan ben dnndndndn
Ucansupurge mryada23 Benim yaptığım erken gebelik testtiydi üstelik 🫠 hiçbirine güvenmiyorum valla ne yalan söyleyeyim 😂 Kendimce tribe bile girdim ağzımın içinde yaralar çıktı, tansiyonum yükseldi,baş dönmesi, halsizlik vardı aha dedim gebeyim😂
mryada23 HurremSultannn Kızım tüp bebek bacım şak diye olmuyo benim bebek normal hiç olmuyo 😂 yaşım 29 - 7 yıllık evliyim bende istemiyorum hemen gönül isterki istediğim zaman olsun hedef koydum 35 e kadar oldu oldu olmadı yallah 😂
mryada23 Ucansupurge Ayy gerçekten duygularla oynuyo şu testler 🫢 İnşallah en kısa zamanda kavuşursun yavruna
HurremSultannn mryada23 ayyy Rabb’im senin için en hayırlı zamanda nasip etsin inşallah. İnsan karşı tarafın hikâyesini bilmeyince kendine yoruyor. Ben doğurup bu yetmez diyip bebek aşkıyla yanıp hemen ikikciye hamile kaldım. O yüzden zorlandığımi belirtmek istemiştim. Hayal edebilirsin sanırım her sene birinin iki yaş depresyonu🥲 Bu arada iki senedir hiç korundunuz mu yoksa zaten zor oluyor diyip akışına mi bıraktınız
mryada23 HurremSultannn Ayy canım amin inşallah çok teşekkürler hayırlısı artık 🌸Aynen canım nerden bilceksin zaten .Ben barışığım artık bu konuyla alakalı pozitif bakmayı öğrendim kızımın varlığıyla şükür ediyorum sadece 🥹 8 ay emzirdim sonra akışına bıraktık canım korunmadık nasibini bekliyor demekki ya normal ya tedaviyle bekleyip görücez ☺️
mryada23 HurremSultannn Tabikiii 2 yaş deli zor beraber deliriyoruz 😂😂 Allah kolaylıklar versin canım eminim zor şuan ama ilerde iyi ki dersin öyle diyolar 🙈🥹🥹🧿🧿
HurremSultannn mryada23 kirdiysam özür dilerim 💕 Allah bir çiçekle daha taçlandırsin seni inşallah nasıl gelirse gelsin hoş gelsin sefa gelsin🌸🌸🌸🌸
mryada23 HurremSultannn Yok canım ne kırılması çok düşüncelisin 💕🫶🏻 Beraber gülüp eğleniyoruz canım pozitifff 💋💋
HurremSultannn mryada23 valla ilerde iyiki diyeceğim kesin hemde o kadar eminim kiii😂😂 Allah’ım sonunda buyudunuz çok şükür elhamdülillah falan diye djjdjdj