zeynptgb aynenn öyle varya o zamanda ağzını burnunu kırasım geliyor dün akşam kayinpederim kızımı yine hasta etmişler yok sobayı yakın yok çocuğa iyi bakin bugün hava güzel diye kucagimda 5 dklogina dışarı çıkardım hava alsın diye yukarda doğru geliyor çıkarma çocuğu hasta dedim hava alsın diye çıkardım bisey olmaz sanki ben çok istiyorum çocuğum hasta olsun diye bakamıyorum gibisinden algı yaratıyorlar aynı mahallede oturuyoruz da bazen illallah ediyorum gerçekten