Canımmm benimde aynı kafayı yiyordum çocuk neden yürümüyor diye. Gelen geçen neden hala emekliyor doktora gidin bir problem mi var diyordu. Gitmediğim doktor kalmadı. Emin ol benim ki yürüdüyse seninkide yürür sakın acele etme. Bende şuan neden konuşmuyor diye kafaya takıyorum 2.5 yaş. Her donem birşeyi kafaya takıyoruz ama inan hepsi geliyor. Doğal bir süreç