Havuclukek11 bende var, hem de uzun zamandır. Geçmiyor. Çok stres yaşadığım bir günün sonunda önce gözümde çıktı. Sonra vücuduma yayıldı. I O gün bugündür de devam ediyor.nörolojiye gitmiştim ağız içinde oluyor mu dedi, o zaman olmuyprdu. Ama adam söyledikten sonra o kadar olmasın diye stres yaptım ki ağız içinde de başladı sonra. 3 sene olacak. Nete yazınca kötü kötü şeyler yazıyor als en çok söylenen. Doktor bana yaşım ve başlama şekline bakarak sanırım strese bağladı stresten uzak durmamı söylemişti o zaman. Sonra da gitmedim