Bende pcosluyum maalesef bir sene denemede asla hamile kalamadım adet de olmuyordum zaten üç ayda bir falan oluyordum doktora gittim bir senenin sonunda ilaçla tedavilerle hamile kalabildim hatta tedavi kist oluşturdu bu yüzden doğumumun sezeryan olması gerekmişti ameliyatta kistlerimi de temizledi doktorum