Bende polikistik overim , iki oğlum var , 1 . Oğlum çatlatma iğnesi vs, olmuştu 2. Kez soğan suyu yaptım regl olabilmek için içim temizlensin diye ertesi ay hamile kaldım düştü sonra ben üzerine düşmedim ne zaman olurla olur diyordum yine bı kaç ay regl olamamistim , dedim soğan suyu yapayım yaptım , üzerine de çörek otu kürü var yumurta büyütüyor sonra 2. Oğlum oldu işte xok şükür . Hatta soğan cücüğüm diye severim arada ☺️ ilk önce kilonuz varsa onu verirseniz sağlıklı beslenirseniz daha iyi olur pkos düzenli yaşamı sever çünkü . Kiloyu ve sağlıksız yaşamı sevmez . Zaten bizim yumurtamiz çok olur önemli olan aradan bir iki yumurtayı kaliteli büyütüp hamile kalmak 🥰