Merhaba sezeryan doğum yaptım bebeğim 2 ay 5 günlük 10 gündür yoğun bir kanama geliyor benden doktorum da doğum kontrol hapı kullanmam gerektiğini ancak bu şekilde kanamam duracağını söyledi fakat doğum kontrol hapı süt kesiyor mamaya başlaman gerekecek dedi aranız da benim gibi bu durumu yaşayan varmı süreç nasıl ilerledi 🥹