Kızım 4 yaşına yeni girdi. 6 aylık ve 1 yaşında göz muayenelerini yaptırmıştım hiç bir sorun yoktu. Gözleri çok açık renk mavi ve göz bebeğinin siyah kısmı biraz büyüktü ama kontrollerde göz şekli bu şekilde denerek hiç bir sorun çıkmadı. Geçen haftalarda çok kötü bir hastalık dönemi geçirdik yüksek ateş aşırı öksürük gözlerde kanlanma vardı. Antibiyotik tedavisi başlandı gözlerine teramicyn tarzında bir merhem sürdük 1-2 gün kanlanması düzeldi. Ama bir sabah durduk yere sağ gözü içe kaymaya başladı. Hemen doktora gittik ilaçlı ilaçsız ölçüm yapıldı 3.50 ve 3.75 hipermetrop çıktı. Doktor 2 numaralı gözlük reçete etti ama şaşılık görmediğini söyledi. Biz şaşılığı bariz görüyoruz özellikle sabah uyandığında ve yorulduğunda. Genetik olarak şaşılık eşimin ailesinde de bende de yok. Çok çaresiz hissediyoruz doktorun söylemlerinden asla tatmin olmadık. Numarasının altında gözlük kullanmak mantıklı mı ? Gözlük kullanmak durumu düzeltirmi yoksa anlık bir çözüm mü ? Benzer durumu yaşayanlar var mı ? İstanbulda şaşılık için önerecek doktoru olan var mı ? Kesin bir çözüm istiyorum birden bire böyle olması gerçekten bizi çok yıprattı evet Allah beterinden korusun ama çok endişeleniyoruz. Şimdiden çok teşekkür ederim.