61616161 Sinirlenince veya yapmaması gereken bişeyi yapma diyorsak inatla yapmak istiyo ve kızınca ısırmaya veya gülerek ağlamaya çalışıyo elindekileri yere atıp vurmaya çalışıyo normal mi ya dönemsel mi
senaayaz 61616161 bu dönemde çocuğun öfkeyi tanıması normal fakat en öfkeli anında en çok sevgiye ihtiyacı olan andır. Öfkeyle nasıl başa çikacak siz ona yol gösterici olmalısınız. Önce derin nefes sarılmak beraber uzanmak. Gibi
61616161 senaayaz bunu deniycem ama o an herşeyi red ediyo yani ne desem olmuyo ama bu 3 yaş döneminden sonra başladı tarz şeyler sonra küsüp gidiyo