14 aylık oğlum bu aralar sürekli bebek seslerinden olumsuz yönde etkilenip ağlıyor normal mi acaba başına böyle bisey gelen var mı kuzeninden korkuyor ağlıyor misafir bebek var o ses çıkartınca ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım gerçekten zor durumdayım bu ay da normal mi acaba