mantik_0 tüketici mahkemesinin bir yaptırımı yokmuş onlar karşı tarafa sadece eksiklik niçin giderilmediğini soruyorlarmış ve haklı bulurlarsa eksiklik giderilsin diye karşı tarafa bildiriyormuş firma karara uymazsa , tüketici mahkemesi karar yazısını veriyoruz onunla savcılığa başvuru yapıyorsunuz dedi bunlarda en erken 3 en geç 6 ayda sonuçlanır dedi. Ben artık sadece eksikliğin giderilmesini değil Evform ‘a bir yaptırım olsun istiyorum