Kızlar oğlum 9 gün sonra 1 yaşına girecek ama asla taneliye alışmıyor direk kusuyor önüne bişeyler koyuyorum yiyecek olduğunu anlıyo asla elini bile sürmek istemiyor sadece salatalık bebe bisküvisi patates falan eller ısırır tükürür onuda yutmaz yani çok yoruldum çok bunaldım etrafa bakıyorum pilav makarna köfte yiyen var maşallah alışamıcak diye çok korkuyorum etrafımdakiler zamanla alışır bazı bebekler geç alışıyor diyo ama ben çok kafaya takıyorum emmiyo mamayla besleniyo 1 haftadır hastalandı aptamil 4 e geçtik artık onun tadındanmı mamadanmı niyeyse sıfır mama yani tekrar 3 alim dedim belki yer dedim yine aynısı en azından gece uyurken falan içiyordu gündüzde 1 kere içiyordu ama artık onuda içmiyo ek gıda zaten berbat kilosu iyi gidiyo ama oda benim zorumla benim isteğim rahat rahat bişeyler yemesi kusmaması varmı böyle olan ya