45 günlükken kuran okuttum akşamına hastanelik olduk kızlar. Uykusunda boğulma yaşadı kızım kendim aspire edip kurtardım sonra hastaneye gittik 24 saat kırmızı alanda kaldık 7 tüp kan alındı başka hastaneye sevk edildik eeg röntgen ultrason burnundan kamerayla baktılar Allahım kabus gibi 24 saat geçirdik kızımda hiçbir şey çıkmadı. Nöbet olduğunu düşündükleri için her şeyine baktılar ama kızım o kadar çok ağladı ki ben o zaman güçlü durdum ama ara ara aklıma ağladığı anlar geliyor ben ağlamaya başlıyorum nasıl izin verdim vs diye sonra sağlığı için yaptık diye avutuyorum kendimi. Şimdi 4 ay 14 günlük oldu doktorumuz 5.ayda kan alıcaz vitamin değerleri vs kontrol edelim dedi hiiççç aldırmak istemiyorum. Sizin de bebeğinizi böyle kontrol ettiler mi? Zorunlu mu yani yaptırmasak ne olur? D vitamini kullanıyorum mesela depoları ne durumda ona da bakacaklar ama işte kıyamıyorum evladıma