Eslemfeyza Kızlar 1 sene önce doğum yaptım bir iki gündür tam dikiş bölgesinde bir morarma şişlik ve acı var sizce neden olur acaba sivilce kıl dönmesi gibi birşey yoksa enfeksiyon iltihap olma ihtimali var mıdır bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim 😔
jasminegms Eslemfeyza benımde 7 ay olucak hala orayı hissetmiyorum dikiş olan yeri sertlik var normal durum mu
zeyinci Geçmiş olsun şişlik ve morarma ne derece oldu bilmiyorum ama soğuk havalarda yada üşüyünce bende de oluyor ağrıyor ve biraz daha kabarık oluyor dikişlerim rengi kızarıyor sizin de öyle mi acaba
nursnmh zeyinci 3 ay önce doğum yaptim de bende de öyle dikiş izi cok belirgin kirmizi ve kasıklarda sert bir ağrı var çözemedim dr gitmek de istemiyorum ya krem falan kullaniyormusunuz
zeyinci nursnmh benim doğum yapalı 14 ay oldu krem falan hiç bir şey kullanmadım ara ara çok ağrı hala oluyor doktora gittim kaç kere üşütme çok dikkat et dedi yazın bile çıplak ayak gezme dedi üşütmeden olur diyorlar hep
Eslemfeyza jasminegms benimde dikiş yerimin belirli bir kısmında sertlik var uyuşuk uyuşuk değil arası birşey
Eslemfeyza ikhame yok canım 10 gün kadar sürdü galiba sivilce tarzı bişey çıktı patladı kendi kendine sonra kabuk bağlayıp iyleşti