NewMomm1 bende ozamanlar herşeui denemişyim ama olmamıştı en sonında bi ay izleyerek yedirdim.Veya kendi yesin diye bıraktım.Çünkü kanmıuor gerçekten herşeyin farkındalar. yavaş yavaş bir şey izletöeden kestim şimdi bi buçuk yaşında izlemeden yiyor .Ve yemek saatlerini hep aynı saatte denk getirmeye çalışıyorum .Ozaman kendi önlüğünü giydirmeme izin veriyor sonrasında yiyor.Tabi bi dönemsel birşey ama birde böyle deneyin derim.Ve şunuza ekliyim ozamanlar benimki nerdeyse hiç yemezdi.Geöecektie bi süre sonra