5 gün sonra 7 aylık olcak kızım boyu maşallah iyi önde ama kilo hiccc almıyor doğdu doğalı hep 200-300 Max aldığı 600 gram onuda zorluklarla alerj maması kullaniyoruz hala daha 150 yi icemiyor müziklerle onla bunla zorla 90 icirebiliyorum ek gidayida 3-4 kaşık uzun uğraşlar la yediriyorum çeşit çeşit deniyorum ama hepsine aynısını yapıyor ne yapacağımı şaşırdım artık biri yardım edebilirim alerjik kilo aldıran tarifleriniz varmıdır yada iştahsız olup çözümünü bulan varmı acaba hiç 7 aylık gibi durmuyor Cook minik 4-5 aylık gibi haliyle tanı insanlarda konuşuyor yok hiç büyümüyor Cook zayıf hiç gelişmemiş iyice psikolojim bozuldu