Feza4554 Tabi ki denedim. Ek gıdanın ilk ayını 3 gün kuralıyla ilerledik. Yemeklere başlarken de ilk ay aynı şekilde gittik. probiyotik evimizden asla eksik olmuyor. Enterogermina kullanıyoruz. Geçen ay denflor kullandık. Ayranına da ara ara kefir koyuyorum. Bir kaç doktorla görüştük besin alerjisi yok dediler. Domates, portakal, çilek asit ve alerji oranı yüksek olan yiyeceklerden sakınıyorum kızımı hiç vermedim şimdiye kadar. Ama bez değişikliğini de kimse söylemedi.