Mrb anneler yardımınıza ihtiyacım var 2 aya yakındır bu sorun var şuan 3 ay 9 günlüğüz halende devam edıyor hıcbır sekılde meme bıberon almıyor şırıngayla vermeye çalışıyorum onuda ıstemıyor atıyor geri kafayı yemek üzereyim nasıl bıberon verebılırım meme veremem artık süt gitti bıberona nasıl alıştırabılırım 2 aydır denıyorum almıyor kafayı yiyecem lütfen yardım