Bebeğim 8 aylık bir süredir ara ara çıkan alerji tarzı şeyler vardı hücumda ilk 5,5 aylıkken çıkmıştı doktora yoğurda bağlamıştı ama 3 gün önce test verdi. Doktor bazı testler istedi ( inek sütü, yumurta sarısı ve beyazı, kuruyemiş, ev tozu, koyun eti) hiç birinde alerji çıkmadı. Ama huysuz ve kızarıklıklar devam ediyor ne yapacağım bilmiyorum çözüm bulmak istiyorum yaşayan var mı? Bu arada cici bebe kullanıyordum onu da kestik baharatlı şeyler de vermeyin dedi anlamıyoruz ne olcak bilmiyoruz. Acaba Calpol mu diş sürecine girdiğimizden beri ara ara Calpol verdim yani neye baglıcagımı şaşırmış durumdayım