36 haftalik doğdu,10.ayda oturabildi o da fizik tedaviyle şu an sürünme ile emekleme arasi bişeyler yapiyor kendi başina kalkip oturamiyor henuz ve epilepsisi var bebeğimin ust govdesi gucsuz demişlerdi,gelişim testinde de 7 7 buçuk ay civari cikti gelişimi geri malesef