Oğlum sadece 4 ay emdi ,su an 6.5 aylik. Dun bi tanidigimizdaydik torunu oglumdan 2 ay kadar buyuk, ama oglum torunundan kilolu ve boylari cok yakin. Ben asla karsilastirma yapmadim ama bana dedi ki seninki mama iciyor ya mama sisirmis bebegini ondan boyle, bizimki sadece anne sutu alıyor dedi. Tadım kaçmadı degil hani, bise demese çatlardı..