Merhaba hanımlar. Senelerdir fıtığım var ama hiç bir zaman hayatımı zehir edecek duruma getirmedi beni. Aşırı iş yapsam bile dinlenince geçen bi ağrım olurdu. Çocuktan sonra hayatım iyice aktifleşti sürekli herşeye koşuşturup dinlenmemekten birde kıImın sürekli kucak istemesinden kaynaklı belimi iyice zorlamış olmam lazım ki soluğu acilde aldım 1 ay önce. Doktor iğne yapıp gönderdi ama etkili olmayınca tekrar gittim 6 günlük iğne verdi. Normalde o iğnelerden sonra düzelmem gerekirdi ama ara ara ufak ağrılarım oluyordu iğne vurulmadan önce inanılmaz kötüydüm yürüyemiyordum bile. Belimi zorlamadığım müddetçe iyiydim ama çok hareketli bi kızım var ve bitmek bilmeyen ev işleri derken yine zorlamaya başladı. Pazartesi emarım var duruma göre yol çizeceğiz ama yinde sormak istedim kullandığınız veyatta düzelmek için yaptığınız önerebileceğiniz bişey var mı