Merhaba kızlar bebeğimin odası kışın çok soğuk oluyor bende internetten xiaomi lite derece ayarlı ısıtıcı aldım 22 dereceye sabitliyorum oda ısısını 22 derecede tutuyor dönerek ısı üflüyor devrilme güveliğide var ama acaba gece boyu çalışması prizden yangına sebebiyet verirmi çok endişeliyim bu konuda en güvenilir bilgiyi nerden alabilirim elektrikçiler anlarmıki