hlyyy yoo ben ilk cocugumda baya zayiflamisdim.normalda cabuk kilo.alam.cogu zaman kilolu olan biriyimdir yani.sabaha kadar oglum bana yapisik uyurdu o derece.26 ayina kadar emzirdim.emzirmeden kesince bir anda kilo aldim🤦♀️sonra zamanla deneyerek araliklo orucu kesf edib onunla saglikli beslenerek zayifladim.2ci bebegim 1,5 aylik.ilk hamilelikde 20 kilo almisdim ama.2cide 12 kilo falan aldim.dogumdan hemen sonra 8 kilo gitmisdi.onemli olan saglikli beslenmek bence birse su falan tuketmek