Oğlum 26 aralıkta tam 2,5 yaşında olacak yaşıtları çoktan emme sürecini tamamladı fakat ben hala bu sürece giremedim
Bi yerde nasıl bir duygu bilmiyorum ama bogazım düğümleniyor bugün bırakırım yarın bırakırım 1 hafta sonra 1 ay sonra derken bu kadar zaman geçti
Aranızda yadırgayanlar olacak belki ama malesef böyle kötü hissediyorum 😭