Belma26 Arkadaşlar 17 aya yeni girmiş bir erkek bebişim var. Uzun zamandır yürüyor fakat oturduğunda kalkmıyor oturarak gidiyor ya da ellerini uzatıp bizim kaldirmamizi istiyor.😕 Nasıl düzeltebiliriz bu durumu.