Kızlar merhaba oğlum artık bir yasi da ve yavaş yavaş huyları değişiyor örneğin gece az da olsa çığlık atarak uyanmalar başladı ben yanına gittiğim zaman sakinlesiyor ayrılık kaygısı vs olabilir mi ya da1 yaş sendromu falan var mı ? Bu şekilde yaşayan var mı henüz odasını ayirmadim yazın ayırmayı düşünüyorum odası odama uzak olduğu için yürümesini bekliyorum açıkçası .Önerileriniz nedir bu konuda ?…