ebrar2024 ilkimocha inşallah bırakırsınız bizkmkide öyleydi biraz emiyor sonra ağlıyor silikonu istiyordu siz yine devam edin denemeye
bet1028 Kızlar pes etmeyin bizimki öyle 2-3 dk deneye deneye bıraktı bayadır normal emiyor ama bu şekilde çok çektiği için ucu acıyor yara olmasın diye sürekli bakım yapıyorum
sydaglsen bet1028 2 buçuk ay silikon uçla emzirdim. 3 aya karar deneye deneye birden bıraktı çok şükür
aycats bet1028 ay benimde bebeğim 12 günlük. Bende silikon ucu bırakmak istiyorum gün içerisinde denemeler yapıyorum ama hiç bırakacak gibi değil. Silikonu çektiğim an ağlıyor :( inşallah kurtuluruz bu silikon işinden
Pamukpasta bet1028 geceleri deneyerek alistirmistim silikonsuz ama almazsa da dert etmeyin emsin yeterki. sağlıcakla büyütün 🙏🏻💕