pyrazz Merhaba oğlum 2 yaşında ilk bunu sağlık ocağı 1 yaş gibi farketti dedi ki sağ testis yukarda inmemiş dedi çoçuk doktoruna gösterin dedi Çoçuk doktoruna götürdüm 2. Yaşa kadar normal 2 yaş kontrolünde tekrar bakalım dedi biz 2 yaş kontrolüne götürdüğümüzde hala inmemiş dedi çoçuk doktorumuz ürolojiye yönlendirdi özel bir hastanede ürolojiye götürdük hemen ameliyat dediler ve bu ameliyat 18.24 ay arası yapılmasıda gerekiyormuş aslında neyse biz başka bir özele daha götürdük ordada uroloji doktoru kesinlikle ameliyata gerek yok bu utangaç testis dedi hatta sünnetini 2 aylıkken yaptırdım nasıl görmedi o doktor dedi bende kücüktü diyince belki ondandır dedi yani soguklarda mesela yada stres altında yada ağlamaya bağlı yukarı cıkıp inebiliyomuş testis öyle dedi ergenlikte düzelir ameliyata gerek yok dedi ve cocuk doktoruna da cok kızdı nasıl 2 yasta kontrol edelim der sizi ürolojiye yönlendirmez dedi sonra bizim içimiz rahatladı ameliyata gerek yok diyince ordanda cıktık şimdi biri kesin ameliyat diyor diğeri gerek yok diyor bizde %50 50 kararsız kaldık birde devlete görürdük ürolojiye devlet hastaneside gerek yok ameliyata bu utangaç testis dedi 2 ay sonra kontrol ettirin dedi benim hala içime sinmiyor sizce ne yapmalıyım yada başına gelen var mı ?
edagul pyrazz eğitim ve araştırma Hastanesi’ne gidin devlet ne derse ona inanın oğlum yeni dogdugunda yumustaliklarinsa hidrosel su fıtığı vardı biz bunu 3 aylıkken sünnetci söyledi öyle öğrendik 1yasinda geçer bekleyin dediler bekledik ve tıp tarihinde ritetüte geçtik ve fıtık çok fazla büyüdü düşünün 1 yaşında ve testisler portakal büyüklüğünde amilyat dediler 12 ayrı doktra gösterdim 9 ayrı uzamana gittim 5 ayrı hastane gösterdim herbiri farklı birşey söyledi kimi kendiliğinden geçer dedi kimi birini temizleyelim diğeri kalsın dedi kimisi bu tekrarlar ben amilayt edemem dedi neyse arastirma Hastanesi’nde yapilan testler sonucu karın göbek deliğinden testise kadar 30 cm lik keseden 1 lt su çıkartim testisi kucultuler ama tekrarlama olasili vardı çünkü normalden fazla büyüktü derken 1.5 yaşında tekrar amilyat oldu şuan oğlum 3 yaşında şükür düzeldi bir testis diğerinden daha küçük gelisememis ama sıkıntı olmaz dediler velasil kelam uzun anlattım kusura bakmayın her doktor her uzman farklı görüşü ve tedavisi var eğer fark ettiklerinde amilayt olsaydı o kadar buyumicek di ve 2 kere amilyat masasına yatmicakti oğlum sizde iyice araştırın gerekirse olsun amilyat kormayin sonrası çok daha kötü çünkü
Pnay pyrazz bizde olacağız ameliyat, çünkü dr ileride sıkıntı olur yüzde yüz yapılması lazım dedi. Bizimkide aslında bir iniyor bir çıkıyor. Bizede bazıları normal , bazıları ameliyat dedi. Rabbim doğru yolu göstersin, inşallah şifa bulsun yavrularımız.
pyrazz Çok geçmiş olsun sizede ameliyatta korkmuyoruz ama özeller gerçekten para için bile bunu yapabilir 2 doktor gerek yok ergenlikte düzeliyor dedi biri ameliyat dedi insan o kadar kararsız kalıyor ki ben yine de götürecegim başka yerlerede
pyrazz Merhaba işte bu durumda utangaç testis diyorlar oda zamanla kendi düzeliyor ameliyata gerek yok diyolar kafam çok karıştı sizede geçmiş olsun