Kuru tut tabiki de hatta banyodan sonra saç kurutma makinası ile de kurt demişti doktorum. Krem veriyorlar zaten Onuda sür ama ne kadar kuru tutarsan okadar çabuk iyleşir. Ha bi de oturup kalkarken dikkat et birden kalkma yavaş yavaş kalk yürürken de bacaklarını fazla açma :) kaynanam bana öyle diyordu :) iki haftaya iyileştim. ❤️