yaraliceylanim onu kullanmadım yine böyle bı postta yazmışlardı ben clonet kullanıyorum camın üst tarafından azcik sıkıyorum bulaşık sungeriyle temizleniyor süngeri biraz ıslatıp kopurtun zaten clonette kopuruyor hemen çok dökmeye gerek kalmiyor. Üstünden su tutup cekpasla çekiyorum sonra da camsille siliyorum bı sure usenmezsem duştan sonra direk cekpas yapıyorum hemen kireç tutmuyor.