Rdemir hiç bilmiyorum ben mayısta doğum yaptım ve hemen verdiler dediğim gibi ben devlet hastanesinde yaptığım için içerisinde öyle bir bölüm vardı rapor odası oradan hemen hallettim ama sizin doğum yaptığınız hastane özel mi devlet mi bilmiyorum sormanız lazım