sallyt Deletedmom_220 max 25 derece ev yattığı oda 21-23 derece arası askılı zıbın üstüne uzun kollu ve patikli alt giydiriyorum bebeğim 3,5 aylık🌸
goktugunannesi33 Deletedmom_220 çoookk fazla 😨😨 bebekli evin ideal ısısı 22-24 olmalı bizzat doktorlar söylüyor bunu bizim 23 şu an ve kısa kollu zıbın üstü normal tulum var uyurkende battaniyesiz olarak uyku tulumuyla yatırıyorum hatta bazen sabahları odamız 20 dereceye düşüyor ev ne kadar soğuk olursa bebek o kadar rahat uyur ve nefes alır tabi nem de önemli ideal nem aralığı da 40-60 arası olmalı o sıcakta bebek isilik olur
Theodora 27 cok sicak olmuyor mu? Bizim ev 25 olunca ben bunaliyorum,sicak sevmiyoruz galiba. Ama evimiz yanmasa da sicak ben de sasiyorum bu duruma🥴
Deletedmom_220 Theodora ısı yalıtım olmasa daha çok soğuk olur. Valla bı sıcaklıkta üstüme baddaniye alıyorım. Ben hep üşürüm
Deletedmom_220 goktugunannesi33 ben 45 bir türlü yükseltemedik. Uyku tulumu hasta eder diyorlar bir şey örtmeye korkuyoruz yüzüne çekiyor
tospikannesi_ Deletedmom_220 27 çok sıcak değilmiş ya bizim ev 24 ideal geliyor bana ama tabi ev çok büyükse ısınmıyor da olabilir. Kızım da ince bir pijama takımı var
Zeynonunmomu Deletedmom_220 22.3 ile 23.4 arası değişiyor evimizin sıcaklığı 1 tog uyku tulumu içine ince normal ayaklı tulum giydiriyorum ilk uyku tulumunun içine zıbınla yatırdığımda göğsü sırtı soğuktu o yüzden uyku tulumu içine 1 kat daha giydiriyorum uyurken. uyanıkkende kısa kollu zıbın üstne ayaklı tulum
goktugunannesi33 Deletedmom_220 uyku tulumu ya da soğuk hasta etmez etseydi 29 derece de bebeğim hasta olurdu bebeği ve yetişkin insanı sadece terleyip üşütmek hasta eder ama genelde terlemek bu da kalın giyimle ya da odanın ypksek derece de sıcak olmasıyla oluyor inanın 1.6 tog aldım o bile fazla geldi 23-24 dereceye eviniz o kadar sıcaksa normal tulum bile fazla gelir asla battaniye kullanılmamalı 27 çok yüksek çünkü derecenizi düşürün bence
goktugunannesi33 Deletedmom_220 uyku tulumu ya da soğuk hasta etmez etseydi 29 derece de bebeğim hasta olurdu bebeği ve yetişkin insanı sadece terleyip üşütmek hasta eder ama genelde terlemek bu da kalın giyimle ya da odanın ypksek derece de sıcak olmasıyla oluyor inanın 1.6 tog aldım o bile fazla geldi 23-24 dereceye eviniz o kadar sıcaksa normal tulum bile fazla gelir asla battaniye kullanılmamalı 27 çok yüksek çünkü derecenizi düşürün bence
bebisilay Deletedmom_220 22.5 derece 1 tog tulumun icinde sadece atlet. Çorap, battaniye vs yok kesinlikle
belismomsss24 24 derece. İçinde kısa kollu zıbın üstünde tulumu var. Ayaklarında patik uyurken üzerini örtüyorum
Dedektifgadget Deletedmom_220 kaç derece bilmiyorum üstünde zıbın ve alt üst pijama takımı var uyurken uyku tulumu giydiriyorum ince üstünüde örterim
DevosMom Deletedmom_220 27 çok sıcak o derecede çocuğa sadece zıbın giydirmeniz gerekir. İdeal derece 24
Tugcebb Deletedmom_220 ev 23 küsür. Bebeğimin üstünde zıbını ve normal tulumu var. Birde ince müslin kumaş yarım kundağı 🤦🏻♀️ tog araştırmasındayım
anneee5 Deletedmom_220 konusu açılmışken sorayım biraz alakasız olacak ama bizim ateş ölçer oda sıcaklığı da ölçüyor doğru ölçüm almak için nereyi ölçmek gerek bilen var mı acaba
3kedili2bebekli Deletedmom_220 eviniz çok sıcak ben 27 derecede askılı zibinla yatırıyorum evim bugün çok ısındı çok yemek piştiği için 24 derece oldu askılı zıbın uzerine penye tulumla üstlerini ortmeden yatırdım sabaha karşı ince bir şey atarım üstlerine tamam normalde 22 derecede tutmaya çalışıyorum
Deletedmom_220 3kedili2bebekli pencere açtım düşsün diye. Gece üstüne bir şey örtmüyorum. Risk olmasın diye. Acemiyim