kubraF Atak hesaplayıcısına göre 8. Hafta atağına 3 gün kalmış 🙄 zaten son 2 haftadır falan baya uyku sorunumuz var 3 gün sonra beni neler bekliyor ? Yaşayan var mı bu haftayı ? 🤦🏻♀️
burcukocall Benim kızım resmen huy değiştirdi yani sakin uyuyan çocuk uyuyamıyor 5 dakika uyuyor uyanıyor geceler sürekli emmek istiyor bıraktığı an ağlamaya başlıyor ve dahalen devam ediyor 2 ay 14 günlük oldu inşallah senin çok daha kolay geçer 🤲🤗
anzvlemel Bızde 2 ay ıkı gunluguz uykuda emmede sıkıntılar yasıyoruz hep kucak ıstıyor aglıyor 🙈ınsallah hemen gecer bu atak donemı