minikannsi Tugcebb senin ailene mi ketif aliyorsaniz gitmek mantıklı kalabalık iyi oluyor böyle şeylerde🙏
Tugcebb minikannsi aynen. Bebeğim daha 3 aylık. Gece krizleri yeni yeni azaldı ondan korkuyorum biraz evin konforundan çıkmaya 🤦🏻♀️
minikannsi crybaby bizimde ilk 😍 kıyafet aldım bebise onu suslcem seninde aklında olsun güzel anı olur🩷
minikannsi belismomsss24 ilk ya insanin içi pır pır oluyor güzel geçsin bol kahkahali bol resimli 🙏🩷🌸
belismomsss24 minikannsi 🥰amin inşallah hepimizinki🙏🏻 tam da dediğiniz gibi. İlk olduğu için bu yılbaşı daha güzel hissettiriyo🥰
cerkezkizi59 minikannsi kesin bana o gün misafir gelir daha misafirsiz geçirmedim kutlarihimizdan değil öyle denk geliyor
minikannsi cerkezkizi59 onlar senin için plan yapıyor demek ki 😄 olsun güzel geciyordur sevdiğin insanlar geliyorsa
minikannsi asrinhatasi 1 kerecik 🥹 diye desek 🤣 bunlarda herşeye bir şey buluyorlar ama olmaz ki böyle 🤣
mondecaidensecmeler minikannsi hamileyim bu ayın sonu ocağın başı gibi bekliyorum 😂 doğum günüm geçti kız 😂
cerkezkizi59 minikannsi hihi keşke gelmeseler yılbaşına gorumcemle eşimin yedi kat uzaktan akrabasiyla gecirmekten hiç hoşnut olmuyorum
gg3848 minikannsi normalde her sene bir yerlere giderdik erkenden plan yapardık ama bu sene 2,5 aylık minnoşumla evdeyiz belki arkadaşlarla oluruz 🤗
minikannsi gg3848 bizimkide 6aylik olucak o zmn seneye plan yapılır güzel olur😍 güzel geçsin Yeni yılınız 🙏🩷
Birdunyabircennetannesi minikannsi Ya bacım bana gereksiz geliyor açıkçası Özellikle o gün yapmak saçma geliyor😅
minikannsi Birdunyabircennetannesi genel olarak herkes toplasma eğlence olsun diye yapıyor güzel oluyor ama🤗
Birdunyabircennetannesi minikannsi Canım saygı duyuyorum yanlış anlaşılmasın Ama bana özellikle o gün bir şeyler yapılması saçma geliyor sadece Başka günlerde yapılabilir Bakma sen bana içim ölmüş😅😅😅
minikannsi rainayaz evet ya bizde çok yakın bı arkadaşim var oda yeni ogrendi sanrm toplu blstgmzda oynucaz 🤣