Kalimbanne cakmakez çok silik bir çizgi gördüm. Sabah ilk idrarla yapsanız ya da adet geçirmenizi bekleseniz daha iyi olur gibi…
cakmakez Kalimbanne teşekkür ederim evet sabah deneyeceğim, gecikme oldu 2 gün o yüzden şüphelendim ama erken mi acaba bakmak icin
Kalimbanne cakmakez sabah ilk idrarla yap bence. Bir de bazı markalar hataşı oluyormuş happy momda sorsan daha net cevap verirler.
Glcn2025 cakmakez hadi hayırlısı olsun inşallah gönlüne göre olsun ama bu testler değil de adet gecikmesi için çubuğun sünger kısmını idrara batırdığın testler var onlar aşırı iyi hemen sonuç veriyor bir tık daha pahalı ondan al bence