Kızlar oğlum ıkı yaş kızım dört yaş hangısı hasta olsa hemen diğerine gecıyor. Ve antibiyotik kullanmadan geçmiyor çok şükür tabı kı her halımıze Allah’ım baska bır sey vermesin.
Ama nasıl olcak böyle okula krese gıdecek nasıl olacak ve yıne dıyorum saglık olsun üç gün okula gider 10 gün evde olur heralde sımdı ıkıso de grıp serum fizyolojik ile bunat verıyorum umca var onu verıyorum başla ne vereyım ne yapayım