gulsh266_ Kızlar 1 sene oldu boşanalı eski eşim 3 aydır nafakayı yatırmıyor hergün bir bahane arıyor ne yapmalıyım nereye şikayet etmeliyim bana yardımcı olurmusunuz
zcg gulsh266_ bir avukat ile gorusun icra takibi baslatın. Sonrasinda icra ceza mahkemelerinde dava açın. Nafakayi ödeme yukumlulugune aykiri davrandigi icin 3 ay tazyik hapsi cezasi var