Oğlum şu an 5 buçuk aylık, normalde geceleri mama içtiği için 3 kere falan uyanıyordu düzene zar zor bindirmiştik onuda. Ama 1 aydan beri her saat bazen yarım saate bir uyanıyor aslında beyin uyuyor kendiai uyanıyor mızmızlanıyor, sonra 2-3 dakika sonra uyuyor. 10 dk sonra tekrar aynı uyanıyor sürekli bu şekilde huysuzluk yapıyor geceleri. Gündüz uykusunda yapmıyor ama. Ellerini çok sık ağzına götürüyor bizim ellerimizi de yemeye çalışıyor acaba dişten kaynaklı olabilir mi?