Hanımlar 34 haftalık gebeyim efsane bir şekilde ortalığın salgınına tutuldum ilaçta içemiyorum doktor sadece parol içebilirsin diyor ama fayda etmiyor beyaz dutu kaynatıp iç dedi bir komşum acaba herhangi bir zararı var hamilelginde içen oldumu beni bilgilendirirmisiniz