aysecos Ek gıdaya geçen bebeklere yumurtanın sarısını nasıl veriyorsunuz ya geçen kayınvalidem rafadan şekilde vermiş ben duştayken öyle mikrop geçmez mi çocuğa tam pişmesi gerekmiyor mu
bebeklianneee aysecos tamamen pişiriyorum 9 aylık en başından beri böyle veriyorum kayısı kivaminda verilmemeli zaten
Minel-inannesi aysecos tam pismis, labneyle ezipte, anne sutu yada mamayla açıpta, yogurtla ezipte, avakado ile ezipte, tavaya kiripta verebilirsiniz.
rainayaz aysecos haşlardım yumurtanın sarısının yarısını ezerdim mama içiyordu onun sütünden dökerdim biraz o şekilde verirdim. Daha sonradan da 1 yumurta sarısı, labne, mama sütü, bebe bisküvisi ezerek verirdim çok seviyordu o şekilde
hilalacar2104 aysecos haşlayıp sadece sarısini verdiğim de oluyordu ya da tavada sarısini yapıp da veriyordum ama tamamen pişiriyordum yogurtle labneyle ya da muzla pekmezle verebilirsiniz ben öyle vermiştim bazen de lor peynirle tavada yapıp veriyordum
cokbilmismom aysecos çocukken hep rafadan yumurta yerdim hala öyle seviyorum ama şimdi yasak nedense anlamsız bende bebeğe tam haslayip veriyorum